„AirAsia Philippines“ bendradarbiauja su „American Tourester“, kad padidintų kelionių stilių, siūlydamas išskirtinę prašmatnaus ir praktinio lagamino liniją, skirtą šiuolaikiniams nuotykių ieškotojams.
MANILA, Filipinai – Filipinai Filipinai pagerina savo svečių kelionių patirtį, naudodama eleganciją, pažymėdama reikšmingą etapą per savo novatorišką prekės ženklo licencijavimo partnerystę. Šis „AirAsia Brand Co.“ (ABC), Dinaminio prekės ženklo valdymo ir intelektinės nuosavybės plėtros skyriaus „Capital“ ir „American Touters“, garsaus pasaulinio lagaminų ir gyvenimo būdo produktų lyderės, bendradarbiavimas žada padidinti stilių ir funkcionalumą keliautojams.
„AirAsia Philippines“ subūrė komandą su „American Tourist“, kurdama stilingus ir funkcionuojančius kelionių aksesuarus.
Ši partnerystė yra transformacinis keliautojų poslinkis, norintis pradėti naujų nuotykių, kartu demonstruojant savo individualumą stilingai, aukštos kokybės kelionių priemonėmis. Šis bendradarbiavimas ne tik padidina vaizdinį kelionių patrauklumą, bet ir žymiai sustiprina „AirAsia“ įsitvirtinimo kelionių bendruomenėje. Ši iniciatyva pabrėžia nepageidaujamą oro linijų įsipareigojimą sustiprinti kelionių patirtį, padaryti keliones ne tik prieinamesnes, bet ir be galo patogius. Galų gale tai siūlo tikrą gyvenimo būdo pagerinimą tiems, kurie siekia pasitikėjimo ir nuojautos tyrinėti pasaulį.
„Aš be galo didžiuojuosi matydamas pirmąjį„ AirAsia “licencijavimo sandorį-prekės ženklą, kuris per pastaruosius 23 metus buvo pastatytas siekiant vertės, prieinamumo ir įtraukimo, ir kurį labai myli milijonai keliautojų. Ši partnerystė su „American Touraster“ žymi reikšmingą žingsnį atrakinant naujas augimo galimybes už aviacijos ribų, tuo pačiu parodant strateginio prekės ženklo bendradarbiavimo galią plečiant mūsų pasiekiamumą ir kuriant prekės ženklo lojalumą. Iš esmės, ABC. Kalbama apie pinigų prekės ženklo, kurį praleidome dešimtmečius kurdami, stiprumą. Šis bendradarbiavimas parodo, kaip strateginis licencijavimas gali atgaivinti „AirAsia“ dvasią naujais būdais, palaikydami mus ryšius su žmonėmis, kad ir kur jų kelionės būtų. “ Sostinė A generalinis direktorius Tony Fernandesas sakė.

Pristatome „Funseeker“ kolekciją – gyvybingą bendradarbiavimą, garsinantį nuotykių ir tyrinėjimo dvasią, dabar prieinamą Filipinuose su ikonine „AirAsia“ prekės ženklu. Ši kolekcija sujungia stilių ir ilgaamžiškumą, siūlančią daugybę ryškių lagaminų ir priedų, skirtų rezonuoti su dinamiškais „Gen Z“ ir „Millennials“ skoniais.
„Funseeker“ kolekcija užfiksuoja kelionių esmę, demonstruoja paryškintas spalvas ir išskirtinius dizaino elementus, kurie sukelia klajonių jausmą. Kiekviename kūrinyje yra unikalios detalės, tokios kaip maišų dirželiai, įkvėpti „AirAsia“ parašo raudonų sėdynių diržų, simbolizuojančių bendrą entuziazmą naujovėms ir tyrinėjimams. Turėdami šią kolekciją, leiskitės į savo keliones su nuojauta ir pasitikėjimu, atspindėdami šiuolaikinio nuotykių ieškotojo gyvenimo būdą.
„Mes didžiuojamės, kad bendradarbiaujame su„ American Tourist “, norėdami pristatyti produktą, skirtą visoms bendruomenėms ir kartoms, kad visi galėtų užtikrintai ir lengvai ištirti pasaulį. „AirAsia“ „AirAsia“ visada dedame priemoką į inkliuzinę kelionę į orą. Manome, kad kelionės turėtų būti prieinamos visiems, nepaisant fono ar statuso. „The Funseeker“ kolekcija yra žingsnis į priekį mūsų misijoje, kad kelionės taptų įtraukiančia patirtimi, siūlanti stilingą, funkcionalų bagažą, leidžiantį kiekvienam keliautojui išreikšti savo individualumą ir nuotykių kupiną dvasią. Ricky Isla, „AirAsia Philippines“ generalinis direktorius.
„Funseeker“ kolekcijoje yra viliojanti stilingų ir funkcinių kelionių būtiniausių elementų, puikiai tinkančių kiekvienam „Globetrotter“. Tarp svarbiausių įvykių yra prašmatnūs „CrossBody“ krepšiai, profesionaliai pagaminti ir kainuoti PHP6 250,00, skirtų be vargo organizavimui ir lengvai prieigai prie kelyje.

Tiems, kurie juda, salono dydžio suktuko lagaminas (55 cm), kurį galima įsigyti Php20,550,00, sujungia eleganciją su praktiškumu, užtikrinant, kad keliaujate su nuojauta, neprarandant patogumo. Tuo tarpu vidutinio dydžio suktuko lagaminas (68 cm), siūlomas PHP22,550,00, gali pasigirti dosnia saugojimo talpa, todėl tai yra idealus kompanionas ilgesnėms kelionėms.
Kelionių entuziastai Filipinuose gali patogiai apsipirkti kolekcijoje internete per „American Touraster Filipinų“ svetainę, taip pat populiarias elektroninės komercijos platformas, tokias kaip „Shopee Mall“ ir „Lazmall“. Tiems, kurie puoselėja lytėjimo apsipirkimo patirtį, šių išskirtinių produktų pasirinkimą galima rasti įvairiose fizinėse parduotuvėse, įskaitant „SM Megamall“, „SM Mall of Asia“, „SM North EDSA“ ir „SM Makati“, taip pat su Amerikos turisterų opinorijomis Trinoma, Gateway, Gateway, Gateway, Gateway, Gateway. , ir malatas. Pasidomėkite kelionių su „Funseeker“ kolekcija!
Sekite ir užsiprenumeruokite „Ouftownblog.com“ „Facebook“, „Twitter“„Instagram“, „Pinterest“ ir „YouTube“ Norėdami gauti daugiau su kelionėmis susijusių atnaujinimų.
Skaitykite: